Full rulle.

Mini har knäckt krypkoden. Har ju länge stått och gungat på alla fyra. I helgen började hon åla.

Igår ställde hon sig på alla fyra och satte fart. Sedan tog det bara någon timme innan jag hittade henne ståendes, i strumplästen, lutad mot en rottingkorg...den stod mot väggen så hon föll på blöj-röven och inte framåt tack och lov... Idag satt hon i hallen och åt skosnören, hon klättrar upp på knä på ledningarna i duschen.. Slut på husefriden. 

I övrigt förkyld. Hosta och jävelskap. Varit så fina dagar att jag nästan övervägt att ge mig ut i skidspåret ändå. Men vet bättre...då blir man aldrig frisk. Symptomfri några dagar innan träning säger syrran. Har jag knappt tränat hittills i år var det väl inte så noga om februari blev på sofflocket med.... 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0