Höst.

Åter från semester och ledighet. I måndags började "höstterminen" med jobb och stök.

Rivstartade med Blodomloppet på kvällen. Tunga ben men lufsade på. Ner långspurtad av Petra fr Åsarna. Sedan har jag legat på sofflocket, jobbat vid datorn. Så anmälde mig till Buff 22k igår för att få in veckans andra pass. 

Hade ju lovat mig själv tre pass i veckan. Har inte hållt det löftet kan man säga. Latmask. 

Gick fint idag. Kändes som jag kunde få lite puls och trötta ben. Inte bara trötta ben. Överraskande 3a, men säger kanske mer om startfältet än den här motionärens insats... Fina vyer var det i alla fall! 

Ett år sedan nu. Lilla grisbjörnen har växt.

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0