Hobbit-fötter.

Mina fötter hatar värmen. Sväller upp nå djävulskt. Kommer i mina löparskor och mina breda vita Nike sneakers. 

Gnällt satan. Emil är så tålmodig och go. Så go att han kommer hem med ett par Birkenstock-tofflor i present.... 

Jag ska ge han nåt fint när han fyller nu snart. 

(null)

I tisdags var vi Offerdal. Hällrace uppför Hällberget. Fin utsikt och pizza på toppen gjorde att även jag anmälde mig i Supporterklassen. 

Himla kul arrangemang. Måste kanske springa det på riktigt nästa år.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: ruthies

I am in fact grateful to the holder of this site who has shared
this impressive post at at this place.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0