Nattaktiv.

Visste inte pandor är så nattaktiva som just den här är... Jag skulle sträcka mig till att hon är riktigt jädra jobbig om nätterna. Vägrar sova själv. Vill ligga bredvid och småäta, storäta, tröstäta... Inget konstigt säger barnmorskorna. Hon är liten och måste få äta ikapp... En annan vill bara få lite sömn......

Varit och vägt henne extra då hon tagit midsommardeffen på för stort allvar och tappat för mycket vikt. Och nattens ätande har i alla fall gett resultat på viktkurvan. Skönt. 

Många saker som de checkar av på de små. De får inte vara för röd/blå/grå när de föds, sen inte för gula... Inte för tunga, inte för lätta.

Känns som pandan hör vad barnmorskorna säger om att låta henne äta när hon vill, ligga nära, vara vaken... Man får liksom en blick om nätterna som säger "jag får göra som jag vill, så det så..."

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0