Citron

Kiddot verkar ha en suris-dag. Vägrar sova, vägrar ligga själv, bara äta, bara bli buren. Min bild av att barn sov ca 3-4 timmar i stöten och att jag skulle hinna göra saker (..typ promenader, träna, handla....eller i alla fall gå på toaletten eller duscha..) stämde inte med verkligheten... 

Får hoppas hon växer och förstår att hon måste sova..och att man inte kan bli buren intill bröstet jämt.... Sitta timme ut och in i soffan driver mig till vansinne.....

Blev en tur till Ljungdalen i lördags. Emil och syrorna sprang. Jag tog mig upp och kunde heja i alla fall. Skydda Stina mot solen i bärselen...hur gör man? Det här vädret är ju hopplöst...för barn, djur, bönder, skogen, gamlingar.... 

(null)

(null)

(null)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0