Sverige..

Reser med ett gäng där hälften är i min ålder och andra halvan äldre..de flesta från Kanada..

Jag har fått smeknamnet "den svenska baddräktsmodellen" och "the girl with the dragon tattoo".. 

Vet inte vilket av namnen jag föredrar..inget av namnen stämmer ju egentligen.. Men det där med baddräktsmodell är ju rart av dem förstås. 

Det där med tatueringen från är från Stig Larssons böcker..som verkar hemskt populära i Kanada..jag har INTE tatuerat mig.. 

Vi svenskar verkar annars stå högt i kurs i Kanada.. De hävdar att vi är långa med snygga kroppar och att vi är kända för Ikea, hockey och alla fotomodeller..


Iförd svensk design från HM..på ännu en obebodd ö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0