Dag 3

Dagbok från San Blas dag 3..

Återigen en fuktig natt..hela hyddan (jag, två danska tjejer och en kille från New York) vaknade tidigt tidigt av spöregn.. Men lyckades somna om ett tag.. 

Sedan frukost..sedan yoga och meditation som en yogalärare från Israel drog igång.. Var kul..och ännu mer avkopplande..vi låg på stranden och han instruerade oss på ömsom hebreiska och ömsom engelska..

Efter lunch (ris och fisk..igen..) åkte jag och några till ut till en ö "Pelikanön".. Snorklade och såg massvis med sjöstjärnor.. Middag idag blev kyckling och matbanan..smakade hemskt bra efter fem måltider i rad bestående av ris och fisk..

Imorgon åker jag mot Panama City igen..möter upp en grupp som jag ska joina genom Panama innan jag åker hem igen om ca en vecka.. 


Pelikanön..obebodd..


God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0