2013

Det börjar bli dags för en årskrönika..är ju säsong för såna såhär års..

Jag kan sammanfatta året som ett rätt värdelöst år..ett tråkigt och sorgligt och eländigt år.. Vissa av årets dagar var som på låtsas..och kvalar tveklöst in som de mest fruktansvärda dagarna i mitt hittills 27 år och 5 dagar långa liv..

Men man får väl ändå välja att se det som ett bra år på andra sätt och vis..jag frisk..jag har trots förlusten av pappa mfl väldigt många kvar..jag har tak över huvudet..jag går mätt..jag går till ett jobb..på mina två hyggligt starka ben..

Jag tänker därför visa er en bild från varje månad från året med sådant som varit bra..för hur eländigt det än är..tänker jag försöka minnas allt som varit bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0