svett

Idag gjorde jag slag i saken & gick till gymet..
var på tiden kan det tyckas..

Svettades på bandet i 6 km..
sedan huserade jag runt på golvet bland maskinerna..ovanligt..
när jag låg & svettades & slet med mina sit-ups kommer Lois..
trevligt sammanträffande..för den intresserade läsaren så skulle Lois träna mage/rygg..

Annars så är lillsyrran nere på en sydeuropeisk glaciär..
hon steker i solen, åker skidor & har det gött tydligen..
hon kanske inte kommer hem lät hon hälsa..

Jag ska också bo i Alperna..ha en byrå..åka skidor..hänga runt på alptopparna..





En vanlig dag på kontoret..önsketänkande..
fast å andra sidan..är det aldrig vardag så kan det aldrig bli helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0