bort..

Såhär i höstrusket & då jag suttit & hjälpt Madde med hennes & Svennis vinterresa kan man inte låte bli att längta bort..
till Bali igen..Alperna..vad som helst..nästan..kanske inte Bamse-klubb-resort..men nästan..

idag blev vi i alla fall klara med uppsatsen..
& den här gången menar jag det..hoppas jag..
jag tror inte ni förstår jobbet av att få till fotnoter, källor, innehållsförteckning o.s.v. när uppsatsen börjar likna en längre roman...

imorgon är det Juristdagarna..
vi ska dit, mingla, få goodie-bags & förhoppningsvis få en bättre känsla av vad vi vill arbeta med..

Just nu lutar jag mest åt:

1. ski-bum
2. hjälte
3. riddare
4. sheriff
5. cowboy

får se om listan ändras efter imorgon..


Bali..bortom Kuta beach & turisterna..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0