ny kurs

idag var det start för nya kursen..
min specialkurs # 2..
förundersökning..så nu kommer jag bli en grym åklagare, domare eller brottmålsadvokat..

verkar som en rätt rolig kurs..
om än mycket att göra..men bara att hugga i..

tog en tur till gymet nu på kvällskvisten..
piskade mig själv på löpbandet i 7.5 km..
kändes helt ok..

& i helgen blir det premiär i Bruksvallarna..
efter många om & men..måtte det börja snöa hemmai norr snart!
får se om jag hinner dit eller ej..

& just det grannen har fått valpar..
eller grannens hund då..
undra om pappa ska ha en eller inte..hmm..




Vy från vallaboden hemma..förra vintern alltså..



Kommentarer
Postat av: Hanna Seppas

Lina...du hinner=) Kom hit nu.....

2011-11-08 @ 16:25:46
URL: http://www.hannaseppas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0