2011.11.05

Min lördag har bestått av:

Jobb.
Moster Elisabeth & co. kom in & sa hej.
Inbjudan till skidfilms-premiär.
Thank you Anton!
Viktigt & större inköp - snabba skidor.
Tur till Luma.
Baconlindad kycklingfilé med "låtsas risotto".
Så mycket bättre.
Promenad hem i mörkret.

That´s it.
Det rullar på helt enkelt..


& just det..
fick konsultation av Max på jobbet..
han ska bli kiropraktor & han hjälper mig till bättre hållning..
min nedre del av ryggen är bra, hållning som en dansare där..
men sedan har vi nacken..måste jobba på den tydligen..han har skrämt upp mig..
det är lagboken & all denna litteratur som ställt till det!



rak i ryggen som en fura...snart..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0