This year

Är en vecka tills jag blir 25..
lite lätt ångest..
det är en respekt ingivande ålder..

Året har snart gått..
fortare än nånsin..
så här kommer en liten sammanfattning..

JANUARI




Då var jag i Livigno..åkte skidor & hade det gött..blev bruna..somliga brände sig dock..
Läste Rättshistoria i januari som lätt kvalar in på topp 3 sämsta kurser under utbildningen..
& opererade mitt öga..

FEBRUARI



Tentade jag av eländet & åkte till kusin Issa i Oslo..
där var det VM & folkfest..
vi hejade på Sverige & hade biljetter till herrarnas skidbyte..men då blev de bortvallade & Alexander Lukas ramlade i en kurva..men att uppleva VM på plats var ändå fantastiskt!

MARS



Var jag på Robyn konsert med brudarna..
hon var awesome..
Åkte slalom i Åre..

APRIL



Då var  jag hemma & åkte skidor..
var i både Bruksvallarna & Vålådalen med Hanna..
firade påsk på andra sidan jorden..Bali..surfade..åkte runt..solade..badade..såg risfälten..vulkaner..apor..tempel..
det var grymt!

MAJ



Hade jag både Hanna & Karies på besök i olika omgångar..
vi gjorde Sthlm..
& jag hade fullt upp i skolan med ännu en trist kurs..

JUNI



Fick jag efterlängtat sommarlov.
Åkte hem & hängde med vänner innan jag började jobba på Juristbyrån..
sprang St:Olavs loppet & firade midsommar..hemma & i Ösd..
Pappa fyllde 60 år & var bortrest..så det var FF i en vecka..

JULI



Då var det mest jobb..
sedan Yran & lite klättring..
badade med Johnny i Önsjön flera gånger..

AUGUSTI



Då hälsade jag på Karies i fjällen..
sprang en tävling i Mora & blev bjuden på en storslagen naken-dans..

SEPTEMBER



Då var det skolstart..
Tjejmilen & höst..
Jag var på skidtest med Salomon..

OKTOBER



Då var vi med Lillen på hundutställning..
annars mest skola & jobb..

NOVEMBER



Årliga resan till Ramund & säsongspremiär för längdåkarna..
åt 3-rätters & hade det gött i stugan..
frost hemma men ingen snö..

DECEMBER



Ja..är ju ännu inte slut..
men so far otroligt mycket skola..
jobbat med en förundersökning, läst en intressant kurs..
& nu snart jullov..julfirande & födelsedag..

Ett bra år..
men april tog nog priset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0