Slovenien

Framme. På plats i Ljubljana efter ett kort stopp i Zagreb & en natt på ett flygplatshotell. 

Ljubljana är helt klart finare än vad jag förväntat mig. Och staden peppar för imorgon. Idag var det lopp för barnen. Hann dessvärre inte anmäla Stina men kanske lika bra, hon ville sova i vagnen omedelbar bums när vi kom fram.

Planen var ju att klå tiden från i Göteborg i maj. Har dessvärre haft en sämre uppladdning med kronisk förkylning, streptokocker och prnkicillin. Men hoppas ta mig runt och få se mig lite om i alla fall...

Stina verkar inte ha något emot att vara på luffen. Vinkar åt alla barn. Pekar på alla hundar. Och hotellet hade badkar och badskum. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0