Sri Lanka.

Touch down Sri Lanka. Något jag fick för mig i somras, drömde om elefanter i höstas, bestämde mig för att åka i julas.


Mellanlandade i Doha. En av världens flådigaste flygplatser, men hann inte se mycket.. Var lite sen från Sthlm så det redan tighta bytet blev riktigt tight. Möttes av personal i utgången. De skulle samla ihop de som skulle till Sri Lanka och sedan skulle vi rusa. 

Var totalt tre som skulle till Sri Lanka. Jag och två svenskar till. V Rennerståhl från Nästeln och hennes sambo. Haha, liten värld. Vi gick gymnasiet ihop.. 

Idag slöar jag i skuggan på stranden. Varmt och oerhört fuktigt här. Imorgon ska jag upp till Ella i bergen, teplantage och grönska... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0