Vårrusat.

Eller rusat och rusat. Planen var att inte rusa i början. Vilket jag inte heller gjorde. Benen har inte någon speed i sig. Post 30 och inga intervaller är väl boven. 


Men ett jämnt tempo lönar sig det med. Min tid på banan blev 21.39. Bättre än ifjol, sämre än 2015. Enligt min klocka var distansen 4.91 km. Asfalt, grus, gräs och en jävla motvind sista 1 km. 

Lite mer taggad att försöka komma igång. Men ändå lite svårt att hitta någon motivation att pressa mig riktigt hårt.. Känns som jag är sliten efter allt stök i lgh och att jag haft mer fokus att prestera på tingsrätten senaste åren.. 

Men men.. Kul med folkfest och kul att fd kollegorna sprang på bra de med. Syrran klämde in en 5e plats. Sub 19 men det räckte inte längre i det tuffa startfältet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0