Jag blir kvar här..

Ok. Kan vara så att jag stannar här. Naturen är så man tappar andan ibland och skrattar högt. Lake Louise var som förväntat. Den 8 km vandringen upp på 2 250 m höjd över havet bjöd på vyer som var högt över förväntan.. 


Nere vid sjön. Längst bort har ni glaciären som gör sjön så klar och blå


På väg upp.. Här har jag precis fått lära mig att pumor är det farligaste djuret här. De smyger på en, går sen till attack och hugger över strupen på ren instinkt..du hinner knappt märka det tydligen.. 

De enda dödsfall orsakade av djur i nationalparken här senaste 10 åren är pumor som gett sig på två längdskidåkare... Grizzlybjörnens är "snällare" alltså... 



Godare än kranvattnet här..



Lake Louise. Titta på den. Man vill typ dricka upp den!



Syskonen Martin från Arizona.. De som fotograferar mig.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0