Svensk sommar.

Ja den här sommaren levererar ju inte väder direkt.. Men den har levererat mycket annat kul.

Och vädret är ju anledningen till att jag inte tar semester under sommaren.. Jag har under de senaste åren lagt min semester lite utspridd och lite överallt..

Eller som Micke sa.. "Du far ju runt så en annan blir alldeles ledsen..för här sitter jag och inte kan ta mig iväg.." 

Vänta sa jag..när dina kids är stora så drar ni jorden runt.. Och kidsen..de var full rulle hos Micke igår, de skrek på varsin våning. Jag och Johnny blev svettiga av bara ljudet. Men sedan blev de tysta..och Tuve 2,5 år berättade vart tomten bor, vad lillebror ska heta, hans förslag var Marscha och björnen, efter hans favorit program.. Kör på de sa jag och la min röst på hans förslag.. Haha.


A mini me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0