Här bor jag..


Kl 6 imorse..lite tricks utanför mitt boende för de två nätterna här på ön.. 

Ett litet "hus" bestående av fyra betongväggar och en skiva plåt som tak.. Det är en glipa mellan väggar och tak så var inte ensam på rummet inatt direkt.. 

Myror, ödlor, spindlar.. Eller paddan stor som en handboll som kom genom köket imorse.. Insåg snabbt att det var bäst att inte titta i hörnen.. Har dock ett myggnät och nya lakan så det är inga problem.. 

Jag inser nog först nu hur hög standarden är i Sverige.. Köket hos familjen jag bor hos är betonggrunden och en gammal träplanka typ.. Dörrar finns ej, utan lakan som man drar för.. 

Fick bönor, ris, matbanan och ägg till frukost.. Snickers, vatten och vätskeersättning till lunch.. Är så hungrig nu..äter chips i väntan på lite mer ris och plantanas (matbananer..).. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0