Häng..

Ligger i en hängmatta nere vid samlingsplatsen.. 

Fick ris, matbanan och en hel fisk till middag.. Ögon, fenor rubbet ni vet.. Ogillar verkligen sån fisk..och den smakade lera.. Säkert fiskad i insjön där vi bor..samma sjö som vi inte får bada i pga föroreningar..avföring, sopor rubbet kan hamna i sjön sägs det.. 

Fick inte i mig fisken..åt artigt det jag kunde..men hujeda mig..gick inte ner. 

Måste erkänna att det ska bli skönt med lite högre standard på boendet när vi kommer till Costa Rica imorgon.. Men det var kul och intressant att bo med lokalbefolkningen.. Men kommer inte sakna paddorna och ödlorna inomhus.. Får erkänna att mer äventyrare än så är jag nog inte..två dygn i stöten är lagom..

Hängmatte-häng efter vulkan klättringen idag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0