Fridaaaay

En rätt lugn avslutning på veckan. Lite förhandlingar och använt flextid till att hänga med gamla kollegor och baka tunnbröd.




Idag fredag. Som ofta ett frihetsberövande och sedan lunch på Jazzköket. Vi är ett gött litet notarie gäng som hjälps åt och har rätt kul. Det är jag tacksam för.

Något jag är mindre tacksam för är den här bedrövliga vintern. Eller vinter och vinter. Vi hade inte meteorologisk vinter i Skåne, Blekinge och Småland ifjol. Och inte dugg bättre här nu. 

"Vi kan glömma vintrar med snötäcke. Det gör ont i mig men så är det. Vi kommer uppleva en flyktingkris när delar av Asien och Nordafrika svämmar över. Vintersporterna kommer dö ut." 
Göran på Mark och miljö hade en domedagsprofetia förra veckan. Han är en lärd man och jag kommer gå in i en depression. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0