Måndag

Ny vecka, ny regering..

Sorgligt med SD's framgångar.. Inkompetenta typer med förfärliga åsikter.. Har sett medlemmar i partiet live i hovrätten dömas för brott..läst rättsfall där de döms för brott..

Än mer sorgligt är siffrorna från mitt valdistrikt och hemby... Där skördade SD än större framgångar än vad de gjorde på riksnivå.. Hoppas ni som röstade på dem skäms..jag gör det annars åt er..för ni lär väl inte ha vett att göra det själva.. 

Bittra gubbar på landsbygden och unga outbildade små pojkar är ju annars de väljare som SD lockar till sig... Så jag kan ju gissa mig till ungefär vilka som röstat på SD hemmavid... 

Men men.. Som en dödssjuk Kristian Gidlund skrev.. Min linje dör med mig. Kanske är det lika bra. Världen är ändå på väg åt helvetet. 

Nya tag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0