I mål..

Jag tog mig i mål igår.. Men gudars vad tungt det var..bitvis..

Och kö..jag tror köade från kl 6.00 igår när vi lämnade stugan tills det att jag fick mat efter målgång 17.00..

Loppet var ungefär såhär:

Första 2 km tog ca 30 minuter..då förstår ni hur trångt det var.. Sedan lossnade det och jag tuffade på fram till backarna innan Risberg..där tog det stop.. Kom till Risberg..tänkte att valla om har jag inte tid med!

Tog mig med tjurskallighet till Evertsberg..där vallade jag om (hade inget  val..) och åt en bulle..

Lundbäcksbackarna gick kanon med mina nyklistrade skidor.. Bra tid i Preem Hill Race och kände mig stark..

Sedan tvärstopp efter Oxberg med ca 26 km kvar.. Gråtfärdig och magknip i Hökberg..men bara att tjura sig i mål.. Tiden blev 6.39 nånting.. Får vara godkänt med tanke på föret..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastiskt bra åkt! Har nyss fått höra att skidorna du åkte på var vallade för Frida som är "elitåkare". Så att du fick bakhalt och behövde valla om förstår vi. Kram//från moster!

2014-03-03 @ 14:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0