Mellanlandat

Efter fyra timmars jobb blev det lunch i bilen mot flyget.. Sedan 12.40 flighten till Arlanda.. Hamnade mellan två st norska affärsmän..

Mitt yrke, att jag åkt längdskidor och att jag skulle till Mallis (precis som den ene herrns yngsta dotter) var samtalsämnena.. Man hamnar alltid på plus hos norrmän om man kan åka skidor.. Att jag dessutom var jurist på den bank där de hade affärer och var vän med bankdirektören gjorde inte saken sämre.. Vi delade tidning och önskade varann trevlig semester.. Nya vänner...

Nu väntar jag in brudarna på Arlanda.. Trivs rätt bra på flygplatser...de ligger alltid förväntan i luften där..(eller frustration vid förseningar...) 


Redo för take off.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0