Rulla

Går inte att blogga från mobilen & att använda dator är ju galet omständigt..
måtte appen fungera snart igen..
 
Blev bjuden på middag av jobbet idag..
kött, vin, chokladtryffel, dessertvin..hela paketet..
kanske inte vad mina sega ben behövde inför fredagens race..
eller så var det kanske precis vad de behövde..
 
Imorgon kväll drar jag i alla fall västerut..
för att pröva lyckan..
håll tummarna..
 
Då jag inte vill dra på mig en mobilräkning motsvarande ett mindre afrikanskt lands BNP kommer jag inte delge er mina framgångar eller floppar i Tröndelag..
 
Slit längs med E14 till Trondheim..måtte benen vara i sitt esse till helgen! hela syskonskaran nedan..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0