Fire

idag var jullovet slut & jag var tillbaka i skolbänken..
mina dagar där ute är räknade nu..

det har fuckat upp sig lite med uppsatsen..men jag hoppas det löser sig imorgon..
vi verkar vara flera som ska skriva om samma sak..vilket inte går för sig..

var även tillbaka på SATS idag..
6 km på löpbandet gick förvånandsvärt bra med tanke på min förkylning eller vad det nu är..
ska inte gå in på detaljer..med det jag harklar/hostar upp är minst sagt suspekt..
fick rådgivning igår..av ett proffs på att rossla & harkla..

annars upptäckte jag en gammal favorit idag..
smaksatta riskakor..inte så tokigt.

& just det..
det brann tydligen i soprummet här i lördagsnatt..
men brandkåren hann släcka branden innan barackerna brann upp..
jag måste ha sovit mig igenom en brandutryckning helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0