A som i Anton..

Anton, min vän & kollega från Sthlm, ringde & efterlyste mig..
& jag börjar ju undra varför jag sitter hemma en lördagkväll som denna..

Anton är en riktig skibum..
& jag kan inte låta bli att vara lite avundsjuk på hans sätt att se på livet..
en dag i taget..allting ordnar sig..
sedan hade ju varit kul att besitta hans skills i pisten..eller utanför pisten snarare..
ni ser ju själva nedan..


- Live while you can, you can always remember later -


Annars har jag inte gjort så mycket vettigt idag..
sett Vinterstudion..också tuffa grabbar..gjorda av stål..
men tuffast av dem alla är Alexander Lukas som tar sena flyget direkt till Estland för att köra långlopp..
Hang in there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0