reklam

idag var det som bekant Juristdagarna..
en mässa där diverse utställare som har behov av jurister ställer ut & bjuder på reklam..
vi minglade runt bland potentiella arbetsgivare & fick med oss högvis av prylar..

min lilla lya är nu täckt av bl.a.
paraplyer, termosmuggar, kortlek, pennor, block, linjaler, papper med info...
allt reklam godis har jag dock ätit upp..

åkte & jobbade direkt efter mässan.
köpte ut min dunjacka från Haglöfs..den ska nog värma gött i vinter hemma i norr..
hade så mycket påsar att bära när jag åkte hem från jobbat att Anton fick hjälpa till att bära till Slussen..

kan tipsa er om att vi nu fått in ST skidkläder på Alewalds..
Freddan som tagit fram, Alexander Lukas står modell & flertalet vänner sportar i dem..
sedan har vi fått in alla Salomon prylar...kom o köp!

& vad gäller Bali..det var jordbävning där igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0